UPPE BLAND MOLNEN

Kl. 20.55 ringde min telefon på Dolt nummer, jag brukar aldrig svara på dolt så jag tänkte inte göra det nu heller. Men ångrade mig i sista sekund då jag tog upp luren och svarade. 
Och det var det mäktigaste telefonsamtalet i mitt liv, på andra sidan luren var en person jag verkligen ser upp till, en person som man tror man vet allt om genom TV och media, en förebild, min förebild. Att jag vandrat i ett halv år i ledsenhet och nedstämt så fick jag ikväll, kl 20.55 känna lycka. Det var äkta och beständig glädje. Jag känner mig speciell, utpekad och så jävla mycket starkare. Jag är så jävla glad och stolt över mig själv. Tack!!! Du kommer att förändra mitt liv, jag kommer att finna ljuset. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0