Lovely sunday

Idag har jag hunnit med massor, trodde aldrig att denna dag skulle ta slut. Har faktiskt storstädat både på rum och i garderob. Har gjort om inne i garderoben, då jag vägrar rensa ut något och fortsätter att handla inte är någon bra kombination. Så därför är det nu ordning och reda! Har också skrivit klart engelska uppgiften som ska vara inne på fredag, en klapp på axeln till mig. Nu ska jag gå och lägga mig tidigt för en gångs skull, sovmorgon ända till halv sju imorgonbitti. Lägg märket till ordet sovmorgon då de är den enda vi har i fortsättningen. Det tackar vi för. Gossip girl gör som vanligt mig sällskap ikväll och här över har ni en bild på de som mättade min mage ikväll. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0