Du är nog den jag borde vara hos.

Torsda -lång och jobbig idag. Lång för att vi haft lektioner sen 7.50 till exakt 15.06 och jobbig för att jag är så hemskt trött. För övrigt har jag hunnit me en potion med ris& kyckling, somnat på naturkunskapen och ett danspass. Nu sitter jag och botar mig otroliga träningsvärk som lever i varenda liten muskel, vetevärmare och Voltaren hoppas jag att jag ska kunna gå imorgon, haha. Som sällskap ikväll gör förutom Gossip Girl även min bästavän. Mysigt och länge sen. Vi har spaat efter träningen och nu doftar gott med salver och bra-att-ha-grejer. Ska krypa ner och sova innan åtta idag är planerna, för att vara supervaken och pigg tills helgen. Ett tidigt godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0