SPORTLOV

Lite uppdatering om vad som händer i mitt liv och under de kommande dagar framöver.
Invigde detta efterlängtade lov med shopping, resturangbesök med fina vänner samt en lugn fredagskväll med familjen. Har hunnit med två svettiga träningspass på gymmet och unnat mig en söndagsfika med mina tjejer. 

Imorgon vankas det simmning, solning, bad&bastu och på tisdag står det örebro även Marieberg på schemat. På onsdag sitter jag på ett flyg påväg till England för att spendera några dagar ifrån verkligheten. Den tid som blir över gör matteboken mig sällskap på dagtid samtidigt som gossip girl rullar oavbrutet. Hoppas alla får ett välförtjänt lov, have fun. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0