SANNINGAR OM MIG

  • Jag hatar att prata i telefon 
  • Jag är (liv)rädd för clowner
  • Mina största rädslor är sjukdomar, sjuka människor och sjukhus
  • Jag är beroende av te 
  • Jag älskar frukt, skulle kunna leva på det
  • Jag älskar sommar, sol och bad. Utomlands i 30 graders värme trivs jag som bäst! Samt att jag älskar att vara på skidsemester
  • Jag hatar att vara kladdig. Typ baka chokladbollar t.ex 
  • Framtiden skrämmer mig. Jag är rädd att man har så mycket planer och förväntningar och så blir det inte alls som man vill eller tänkt sig
  • Jag Älskar Kläder. Kan pröva kläder i flera timmar, sitta och kolla på modebloggar eller weheartit för att få inspiration. Tycker det är jätteintressant och roligt! 
  • Jag vill bo i en stor stad, helst i ett annat land
Tumblr_mifkgggtmy1rayp3to4_1280_large
  • Shopping har alltid haft en stor del i mitt liv, och det måste vara det bästa jag vet 
  • Jag tror på att människor kan förändras, att människor är värda en andra chans. Jag tror bara inte alla förtjänar dom 
  • Jag lyssnar ständigt på musik
  • Min dröm är att bli psykolog och starta eget företag för att hjälpa barn och ungdomar
  • När jag blir stor vill jag ha en walking closet  
  • Jag är beroende av Gossip Girl. Samt mina favoritserier är One tree hill och Vampire Diaries 
529790_269099309889464_401104201_n_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0