Tisdagsmys.

Idag har jag varit väldigt effektiv sen jag kom hem från skolan. Slutade vid ett någongång, var kvar och pluggade lite och tog halv tre bussen hem. När jag kom satte jag mig med plugg direkt och fixade klart det mesta. Sen har jag städat hela mitt rum, bäddat om nytt i sängen, tagit ett bad& gjort inpackning och ansiktsmask. Hoppade träningen idag, kände att jag hade en hel del annat att göra och ta igen lite tid med mig själv.
Idag fick jag också veta att jag fick A på mitt svenska tal om Styrka, riktigt glad!! Nu ska jag gå ner och dricka te och mysa med mamma& mormor. Hör av mig.
Dålig webcambild i min fina duschrock får duga, haha

Kommentarer
Postat av: Gissa?

Bästa tjejen❤

2012-09-18 @ 21:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0