Ta vara på tiden!

Sitter och kollar igenom gamla facebook bilder och pratar med människor som en gång varit dem enda man lutade tillbaka sig på. Någon man engång har delat allt med. En person som stod där i vått&torrt och som man sa att man aldrig skulle skilja sig ifrån. Det är så sjukt hur tiden kan gå så fort, och hur mycket som kan förändrats på så kort tid.
Jag vill bara säga att vi ska ta vara på tiden, för innan du hinner blinka så är det förbi. Stanna upp och var tacksam över det ni har, för en dag kan det vara borta och kanske är det försent för att ens få tillbaka det. Med tiden lär vi oss att finna lycka och gräppa tag i andras händer, men jag minns fortfarande allt som igår och kan inte säga mer än att jag saknar det och jag skulle inte tveka en sekund att få uppleva allt en gång till. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0