Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går

Tjabbatjena! Skolan idag har bestått av skolfoto& härliga människor. Lite engelska,möten, pedagogik& samhäll. Rätt chill endå. Efter skolan var jag hemma några minuter innan jag bytta om& packa väskan och drog till johanna. Var där i några timmar och snackade av oss, innan jag drog på träning. Step-up! Var skitroligt, men väldigt svårt, haha! Kul att jag stod längst fram med min superduktiga kusin som kunde allt. Jaja, alla fick sig ett gott skratt iaf, men det ar det värt! Nu ligger jag nyduschad i min säng med datorn framför mig, har ätit& skrivit klart de sista på mitt engelska tal för imorgon. Ska försöka sova nu, skapligt trött. Godnatt!
Häftigt att man kan ta bilder från instagram måste jag säga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0