Maybe is gone for me, but I will never forget it.

Helt slut! Både i huvet och i kroppen. Efter min underbart sköna powernap ville jag inget mer än att ligga kvar i sängen och sova några timmar till. Tog mig upp och tog en promme med Johanna, sen direkt vidare till Core och efter det ännu en timmes pass med boxning. Kan säga att jag är helt slut nu, och vill inte ens veta träningsvärken imorgon. Känns att man tappat hur mycket som helst sen innebandyn tog slut, tycker det är super kul att ha kommit igång med träningen igen och äntligen lyckas hitta något som är roligt istället för innebandy, även fast inget komer någonsin kunna ersätta glädjen med den sporten. Går inte en dag utan jag saknar det.
Nu sitter jag iallafall här nyduschad och ska krypa ner i sängen bredvid min bästavän, slå på ett avsnitt av Vampire Diaries och bara njuta av att vi börjar 12 imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0