It's never ending, it's just a new beginning of something good

Söndag -min söndag började med en lång och skön sovmorgon tills Frida kom in och hoppade på mig, drog upp rullgardinen och sa att det var frukost. Vid halv tolv satt fyra glada och pigga tjejer vid frukostbordet. Ungefär en timme senare kom pappa och hämta oss. Jag åkte hem och satte mig i bilen för övningskörning, riktigt roligt. Tog en sväng upp till farmor&farfar för en fika och prata av sig lite, när vi kom hem hjäpte jag mamma i trädgården. Fick en riktig höstkänsla! Nu sitter jag på mitt stora mysiga rum med ljus och musik, nyduschad i min onepice. Ska krypa ner framför ett One tree hill avsnitt och sova lite. Min helg har varit crazy med bästavänner runt om kring mig. Framöver väntas fyra veckors praktik, ska vara i en klass på Närlundaskolan, hos min gamla mellanstadielärare, är säker på att det kommer bli toppenbra!
Stor kärlek på min bästa familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0