I'm the one with two left feets, standing on the lonely street

Halllååå! Idaag har jag varit i skolan som sög mer än vanligt, hade inte en endaste lektion, typ. Vid halv två tog jag bussen hem för jag orkade inte jobba matte i skolan, så tog med skiten hem, haha! När jag kom hem salladsdejtade jag med mamma& pratade massa skit. Efter det tog jag tag i allt pluggande, så det är överstökat. Strax innan sex cyklade jag med Mathilda till Zumban, jobbigt men roligt! Efter det åkte jag med raceramanda till åmmeberg för att tillbringa natten med min bästavän. Har gjort klart pluggandet, duschat& ätit pannkakor. Nu ska vi snart krypa ner i sängen och myspysa innan vi släcker våra blå. Hör av mig imorgon. PUSS!♥
haha palla mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0