I'm gonna keep my head high

Hallå! Dålig uppdatering i helgen, har inte varit hemma hos min bebis& mobilen krånglar som vanligt. Min helg har varit kanoners kalkoners, har bara träffats massa trevliga människor. I fredags började kvällen med fredagsmys med söta barn. Sen drog jag, cajsa& cornelia på fest. Lördagen blev seeg& tråkig, på kvällen träffade jag tjejerna, tacos& snack. Idag har jag målat, övingskört, pluggat& nu sitter jag här igen. Haha, jag tyckte det var så kul förut när jag övningskörde, pappa satt och läste sporten. Kändes sådär väldigt tryggt. Väldigt roligt inlägg kände jag, nu vet ni att jag lever iaf. Hör av mig. PUSS PÅ STJÄRTEN 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0