I don't know why I'm scared, I been here before, every feeling every word, I'm imagined it all

Söndagkväll och ännu en helg har gått. Min helg har varit lite av en katastrof som sen ornade upp sig lite med en tjejkväll. Idag åkte jag först ner& körde ett träningspass med dans, sedan hem& fixa sig för att iväg på kalas hos kusinen som fyllt 18 år. Alltid trevligt att träffa släkten, blir inte så ofta.
När vi kom hem slängde jag direkt på mig mjukiskläderna& krigar med min huvudvärk och trötthet. Vill bara att klockan ska gå så jag kan gå och sova. Imorgon väntas först skola (sovmorgon, YES) sen träning med tjejerna& sedan ett träningspass i SH'bam igen. Kul!
Nu ska jag iallafall fixa kvällsmat till familjen för det verkar inte vara någon annan som gör, haha. Puss!


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0