Alla gör misstag, tro på förlåtelse och ge varandra en andra chans.

Jag ska berätta en sak för er, jag har en vän. En bra och en nära vän. Hon betyder väldigt mycket för mig, vi har bara hållt ihop i ca ett år. Ett år som känns som jag känt denna otroliga människa i hela mitt liv.
Hon är stark, rolig, framåt och har ett hjärta av guld.
Men när två vänner bestämmer sig för att gå den långa vägen. Har sätt upp ett mål som man ska klara -och rätt som det är går man ensam, och om man inte vet om man ska gå tillbaka och hjälpa henne som gått vilse eller om man ska låta det vara och låta henne hitta ut själv. Så är jag säker på att om man har tålamod och tror på varandra kommer man vandra hela vägen hand i hand. Det gäller bara att inte ge upp, fortsätta gå även om benen viker sig.
Detta vill jag säga till min vän, som idag har gjort ett stort framsteg och jag hoppas detta håller i sig.
Du måste tro på dig själv och veta vad du vill och vart du vill komma.
Jag tror på dig och jag vet att du kan förändras.
För när du väl har bestämt dig så vet jag att du gör allt för att komma dit. Du skulle aldrig ge upp mitt i en match när ni ligger under, jag vet vem du är. Du skulle krigat tills ni vänt spelet och vunnit matchen. Men du skulle aldrig spotta på domaren om och om igen, så sluta upp med det innan det röda kortet kommer fram och du förlorar allt.
Ta fram den sidan jag känner och den jag blev vän med, visa mig och dina vänner vart det riktiga ansiktet är. Du vet precis vad jag menar.
Och du?
Du kommer göra mig stolt igen det är jag säker på♥
 

Kommentarer
Postat av: Laura Racaj

Blir tårÖgd och vet inte riktigt vad jag ska skriva till dig. Dina ord är så Sanna och får mig att inse vilken j*vlA människa du är. Att du ens orkar hålla ut, stå vid min sida och fortsätta stötta mig gör mig chockad och helt enkelt lycklig. Chockad för att jag aldrig i mitt liv träffat en sådan tjej med så mycket energi, tålamod,kärlek,attityd,hjärta av guld! Lycklig för att jag ser mig själv i dig, för att du alltid fått mig på bättre tankar även om jag inte har tAtt till mig det så har jag insett vem du är nu. Som jag sagt. Folk som inte vet vem du är, kommer att få veta vem du är min vän. Du är helt perfekt och du läker alla mina sår, men säg mig. Vart ska jag gå när jag saknar dig så? Änglar som dig i världen dom är få!! Jag vet inte vad, så vi bläddrar ett blad, jag kommer alltid att älska dig lika mycket, KOM IHÅG DENNA RAD! <3

2012-09-25 @ 23:06:41
URL: http://lauraibrahimovic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0