You will never stop us!

Dålig uppdatering, bara massa tråkiga inlägg från mobilen. Därför tänkte jag skriva uppdatera er lite! Då var första veckan på praktiken avklarad, som ni redan vet trivs jag superbra och tycker det är jätteroligt! Igår åkte jag in till stan för att spendera några timmar med mina änglar i stan. Blev mycket shopping, prat& skratt. Även vår saknade Dijana var med. Idag när jag kom hem från "skolan" var det en härlig överraskning som väntade. Den jackan som jag blev störtkär i är äntligen min. Tror jag är lyckligaste tjejen i världen! Imorgon är det tillbaka till skolan igen, tråkigt! Känns konstigt att vara elev igen och inte leka lärare.
Idag har jag också städat hela undervåningen och eftermiddagen som är kvar, måste säga att dagarna blir väldigt långa när man slutar halv två. Iallafall så ska jag bara vara hemma med Cajsa, måste också plugga lite. Senare ikväll ska vi iväg på Step-up.
Nu ska vi fika på nygräddade kanelbullar med mina underbara föräldrar, det är ju trotsallt kanelbullensdag.
jag älskar er mina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0