You appear just like a dream to me.

Söndag, helgen är redan över. Har varit en usel uppdatering denna helg. I fredags sov jag och cajsa hos Pascale, mycket prat,skratt och mys. Lördagsmorgon vaknade jag av min prins som satt på mitt huvud och tyckte det var dags att gå upp. Fixade oss sen drog vi till skolan för Öppet hus. Efter det åkte jag& cajsa hem till mig, ungefär lika sjuka båda två, vi sov i några timmar innan Cornelia kom hit och körde oss ut till Sandra för att spendera kvällen och natten ute på vischan. Mycket trevligt. Imorse åkte jag hem tidigt för jag bestämde mig för att bli frisk. Idag har jag städat mitt rum, haft lite kvalitetstid med mamma, pluggat& har precis kollat på universums bästa och finaste film, The last song. Nu ska jag mysa och äta tacos med familjen, ikväll ska jag& mammsen göra fruktfat och doppa i smält choklad. Känner också att jag blivit bättre, Alvedon& nässpray funkar utmärkt.
Imorgon är det praktik igen, ny vecka och nya tag!
I love you my beautiful friend
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0