Things change.

Mitt liv är upp och ner och ut och in. Idag har jag varit i möten i skolan med mamma. Jag är nu sjukskriven ett par veckor framöver. Jag klarar inte av en dag till att låtsas som allt är normalt. Idag har jag också varit i kontakt med ungdomspsyk så allt kommer nog att ordna sig tillslut.
Jag ska försöka finna mig ro och hitta mig själv igen under dom här veckorna och jag uppdaterar bloggen när jag känner att jag har något som är värt att dela med sig av. Nu vet ni iallafall hur mitt liv ser ut för tillfälligt och jag är tacksam för allt stöd jag har fått och får. Det betyder så oerhört mycket. Jag älskar er allihopa!
Nu ligger jag i sängen med tända ljus i hela rummet. Imorgon är ännu en ny dag, på eftermiddagen ska jag åka till Pascale och träffa mina saknade favoritbarn.
Ni får gärna höra av er till mig! GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0