TACK

Jag vill säga hylla och tacka en vän som har växt så otroligt i mina ögonon under dom senaste månaderna. En vän som har funnits där i vått och torrt, och som stallt upp i alla lägen. En vän som bevisat att man måste våga falla för att kunna resa sig upp. Hon har visat mig vägen i det  mörkaste mörker och hjälpt mig hålla ett leende på läpparna även fast det varit jobbigt och svårt. Hon har lagt ner energi och vilja, gett mig styrka när jag varit svag och visat att livet har en mening när jag blivit blendad. Jag vill tacka dig Cornelia för att du är du och ingen annan och för att du gjort mer äv vad du är medveten om. För att du har ett sånt stort hjärta. Jag vet att det har varit svårt för oss alla, men du har verkligen hållt huvudet högt och krigat tills du vunnit. Jag är så otroligt stolt och tacksam för att jag har dig. Just dig av alla människor där ute, så fick jag den finaste och vännen jag någonsin kunnat önskat mig. Jag älskar dig, mer äv vad det finns fiskar i vattnet och fåglar i luften.
Jag vill också tillägga min fina syster som också finns för mig varenda sekund. Som jag vet också tyckt det här varit svårt och jobbigt men som endå spridit energi och gett mig ett leende på läpparna. Ni har varit anleningen till att jag aldrig gett upp. Ni är så grymt fina tjejer, det bästa jag har


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0