Hur du än vrider dig kommer du alltid få leva med att jag är vinnaren och du förloraren

Lovet har precis börjat och min första tanke var i fredags "jag ska inte göra någonting, bara ligga och slöa och slappa"...det visade sig rätt snabbt att jag fick tänka om. Nu är varenda dag uppbokad..puuuh 
Igårkväll/natt tog jag igen lite kvalitetstid med mina bästavänner. Monoooopool tyckte jag var en perfekt lösning och bara för jag är så kunglig så vann jag också! 
Imorgon ska jag på halloweenfest och har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mig, på onsdag åker jag också till Stockholm för mysigheter med mina bästavänner. Hoppas ni har ett bra lov och jag vet att min blogg suger, men den kommer komma igång den också, först ska jag invänta mig själv. 
love 
 

Kommentarer
Postat av: Din bästa vän

<3

2012-10-29 @ 22:27:40
URL: http://Ccorneliakarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0