You can't learn before you live

Söndag och lovet är snart slut. Har varit så otroligt skönt med lov, även fast det har gått väldigt fort har jag hunnit tagit igen lite tid med nära och kära. Gårkvällen spenderades hos Sabina och sällskap gjorde Anna, Mathilda, Linnea och Cajsa. Blev riktigt trevligt och bättre än förväntan. Somnade vid halv två och idag tog jag den längsta sovmorgonen på länge, öppnade inte mina blå fönst klockan stod på 12.30. Riktigt skönt! 
Nu har jag ätit en god söndagsmiddag med moster här som gäst och tagit igen lite tid med familjen. Just nu inväntar jag min bästavän som ska parkera sig här för en riktig pluggeftermiddag. Tråkigt men måste göras! Hör av mig när tiden finns. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0