What goes around comes back around, HEY my baby.

Då var det helg igen. Efter att ha varit borta fem veckor så har skolveckan gått förvånadsvärt fort och bra, hade glömt hur otroligt roligt det var att åka buss. Igår var det fredagkväll och jag& Cajsa bestämde oss för att ha riktigt med fredagsmys eftersom båda är halft sjuka också. Köpte godis, åt god mat, umgicks med fina människor och somnade framför en film. Idag är det lördag och den ska jag spendera med saknade ronja som är påväg hit. Har mycket förlorad tid att ta igen. Vi ska också upp till mormor&morfar och spendera lite tid hos dom. Tror det kommer bli en super mysig& lugn helg. Perfekt för min del. 
Hittade en nytagen bild på mig och ronja, ganska söta endå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0