We calling answers we don't know, we calling friends we thought we lost. Soon we will understand that we search for the promised land.

Ungefär typ exakt såhär jag har sett ut i skolan idag. Började med en stressig morgon, jag vet att alla mina mornar är stressiga men den här var extrem. Resulterade en osminkad Rebecca och med den närmsta mössan jag kunde hitta fick blir toppen på kroppen. Precis när jag skulle låsa dörren, sätta mig på cykeln och fara iväg mot bussen slog det mig, Onsdag..jaa det betyder idrott...Fan. 
Bussen går om ca 7 min, jo men jag hinner. Kommer ut med en stor och tung väska, som fick mig att känna mig som om jag var på cykelsemester, påminde mig själv att det bara var ett enkelt idrottspass i skolan. När jag kommer till skolan visar det sig att vi inte har någon j*vla idrott. Så var det med det. 
Annars har det inte hänt så mycket annat än att jag lärt mig lite mer om barns levnadsvillkor och om ekvationssystem. Väl hemma igen, tog på mig löparskorna och tog en springrunda, full med intervaller. 
Sen dess har jag tagit mig en lång och skön dusch, tagit på mig en sidenpjyamas och sett ut som en dalmatin. Ätit lussebullar i sängen framför oberäknade avsnitt av One tree hill. Rätt underbart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0