Stars can't shine without darkness

Började denna hemska onsdag med att glömma stänga av alarmet, vilket ledde till att jag vaknade halv sex när jag skulle gått upp halv åtta. Men jag är inte bitter, ställer glatt om alarmet och sätter på ett One tree hill avsnitt innan det var dags att gå till skolan. Stressade sönder OCKSÅ. Började dagen med en tråkig idrottslektion, pingis....kom igen. Hela eftermiddagen har jag, min tröga skalle och min bästavän försökt räkna lite matte. Samarbetet gick väl sådär och reslutatet gick väl inte alls. Gav upp det. Tog en varsin skål med glass, fixar naglar& snackar skit istället. PUSS 
Fick tillbaka ett arbete igår, fem sidor om "Det onda barnet" 
Resulterade en mycket glad och nöjd tjej efteråt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0