Obeskrivligt.


Jag har bestämt mig för att satsa igen. Jag ska ta tag i mitt liv, jag ska ta tag i innebandyn igen. 
Idag gick jag på den förstra träningen på mer än ett år, och kunde köra fullt ut. 
Bara det lilla känns det som  om en pusselbit sitter på rätt plats  eller ett tomrum fylls ut. En träning, spelar ingen roll jag kommer iallafall att leva på de länge. Obeskrivligt. Något annat är att vi har sovmorgon imorgon och kan ta halv tio bussen, helt fantastiskt. Sen har vi en lång helg framför oss, två oplanerade dagar känns ännu bättre. 

Kommentarer
Postat av: Emma Larsson

du var lika bra som alltid! :)

Svar: Tack sötnos! :)
rrebccaa.blogg.se

2012-11-24 @ 23:55:41
URL: http://emmalarsons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0