My friend you light up my world like nobody else.

Då hade även denna söndag flygit förbi i all världens fart. Dom sista timmarna på lovet spenderade jag med min käraste vän och familj samtidigt som dom sista arbetena blev gjorda. Söndagsångest har jag också, dels för att lovet är slut och att skolan börjar imorgon men också att en lång, kall och mörk vinter väntas. Nu är det bara att vara stark och bita ihop till jullovet. Idag kom mina föräldrar hem med första julklappen, vilket betyder att det inte alls är långt kvar till jul, nämligen en resa till London på sportlovet. Hela fyra dagar och det ska bli otroligt skönt och roligt. Nu ska jag packa ihop skolböckerna och lägga mig i sängen och sammanfatta detta lov tillsammans med min andra halva. Ha det bäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0