LAST DAY

 
 
 
 
Igår var det tisdag och jag hann med två lektioner och en fika med bästavänner. Prata av sig lite. 
Efter skolan åkte jag& cajsa hem till saknade Palle. Myste och lekte med mina favoritbarn tills vi fick ett ryck och åkte till marieberg och IKEA. När vi kom hem på kvällen, frustna och kalla tog vi oss varsin kopp te och satt framför brasan och pratade innan vi slog på en film och somnade. 
Och ungefär exakt såhär har min dag sett ut idag. Pyntade klassrummet lite vackert med julpynt, städade mitt rum när jag kom hem, tog en varm dusch sen läste framför brasan med äggmackor till kvällsfika. Nu ligger jag i min säng med tända ljus och ska snart släcka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0