KVÄLLSAVSLÖJANDEN

- Det går inte en dag utan att jag tänker eller saknar innebandy
- Jag har jättestor beslutångest, kan aldrig bestämma mig
- Jag skrattar ofta och åt mycket, speciellt skadeglädjen
- Min bästavän är som en syster för mig 
- Jag lever efter mottot att alltid göra det bästa av situationen 
- Jag älskar shopping och allt som har med kläder att göra 
- Jag är en stark person, fast väldigt känslig
- Jag har bacillskräck så det skriker om det, något som ibland kan var jobbigt 
- Jag kan inte sova utan ögonbindel 
- Jag skulle inte klara av en dag utan musik, min familj eller mina vänner 
- Personer som är dryga, otacksamma eller respektlösa skulle jag vilja dra en påle igenom
- Jag är självsäker och trygg i mig själv och försöker att aldrig bry mig eller lägga energi på folk som har brist på fritid 
- One tree hill och Vampire diaries må va räddningen i alla lägen 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0