Idag är en dag då hela världen får le

Tumblr_mafmi1exnk1rg8iu1o1_500_large
Söndag -snart ännu en helg över. 
Min söndagsångest är på högsta nivå idag, då jag åt pizza till frukost. Vaknade upp i en tyst lägenhet efter en galet rolig kväll igår. Somnade tillsammans med bra vänner i kusinens tomma lägenhet. 12.00 stod klockan då jag slog upp mina blå. Har bara legat i soffan med Ron pope spelandes i högtalarna. Förövrigt spenderade jag hela fredag och fredagnatt med Johanna, onyttheter och One tree hill.  Snart ska jag pallra mig till farmor för att säga grattis till henne och förhoppningsvis träffa lite släkt. Ikväll, tillskillnad från dom andra söndagarna ska jag avsluta denna vecka på bästa sätt. Match och innebandy. Comeback på hemmaplan, obeskrivligt. Var ganska exakt ett år och elva månader sen jag stod på planen för match. Idag ska rädslan inte få ta över, idag ska ingenting kunna stoppa mig. Idag är jag taggad, Idag är jag redo. Även fast jag inte kommer att spela hela matchen hoppas jag att världen är på min sida 18.00.
Nu ska jag röra mig, Ha en bra söndag allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0