Idag är en dag då hela världen får le

Igår efter skolan åkte jag in till stan med cajsa, laura& nyein för att shopppa kläder åt pojken. Påvägen hem, förutom att äta mcdonalds stannade vi i kumla, för att sedan åka vidare till Pascale. Spenderade hela tisdagskvällen åt skratt, prat, barn, mat och tv-mys. 
Då dagen började med att jag vaknade av en söt bebis på mig som jag tror försökte säga att jag skulle gå upp och sedan for iväg till skolan. Och jag blev godkänd på matteprovet som jag egentligen inte skulle haft men fick ett ryck och gjorde det endå. Trodde aldrig jag skulle klara det då jag satt en dag innan och pluggade. Men glad blev jag för det. Kom nyss hem från en oerhört skön springrunda, Bra gjort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0