you're like a LaserLight

tjo alla!xPxPxPxD
maki her tiep. :PPpPp precis sagt hejdå åt Rebecca, Cajsa och Sandra för att dom skulle till någon innebandyavslutning eller nåt sånt larv. :S:S vi spelade lite FIFA och sådär, skapligt nice! Rebecca fick spö idag igen. :):):) snart ska jag väl byta om lite, har träning osvosv. :):) tänkte att jag skulle hinna med att plugga lite kemi också eftersom vi har jobbigt kursprov i det på torsdag. :(:( behöver verkligen plugga!!

justeeeee
imorgon har vi typ nån friluftsdag oxå så då ska vi ut i skogen och grilla lite och sådär. :):) får hoppas på lite sol och sådär! har ju varit fint väder hela dagen idag så varför inte imorgon också liksom???!?!?!
ajaaaaa ska inte tjata mera nu, ni alla får hare så göttt så får vi se när jag gästbloggar igen hihihi:):)

chaachaaaa:*****<333333








FÅR HOPPAS PÅ SÅNT HÄR VÄDER IMORGON NÄR JAG SKA UT I SKOGEN(y)(y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0