So let's set the world on fire

Tjabbatjenahallå, vi säger såååå..har fått tre order om att skriva om Cajsa, frida och oskar såååå vart ska jag börja haha. Idag åkte jag till skolan med halv tio bussen, sen har vi inte haft någon lektion på hela dagen. Lämnade in mitt svenska arbete, så det var skönt att få det överstökat. Vid halv ett åkte jag till örebro med Ludde och Oskar, vi åt på donkan& köpte vax. Sen åkte vi till hallsberg tog bussen hem. Jag la mig och sov direkt tills pappa väckte mig och sa att min broder fyllde idag, haha. Vi åkte och köpte kina mat, (jag åt sallad, kan faktiskt vara lite nyttig ibland) Firade min bror med kusiner, faster och farmor. Efter det följde jag med kenneth och råna hans studentmössa som jag ska ha imorgon, jag& cajsa ska vara utklädda till Kling&Klang hela dagen. Berättar mer imorgon, lägger upp bilder också.
Efter det skjutsade pappa mig till Åmmerberg, här har jag spenderat lite saknad tid med mina favorit tvillingar♥ Blir underhållen av sång här, gud så vackert som sjunger och dansar ;) Imogon ska vi upp tidigt och åka tidig buss, gud så mysigt. Spendera dagen med gullebarn, jaja nu ska jag inte skriva en hel bok här. Hör av mig.

Kommer med en fräsch bild från idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0