Tisdag

Hallå! Jag försökte uppdatera från min efterblivna lur men det gick inte, skrev på cajsas dator igår kväll men den lagga sönder, därför det inte blev något men iaf, igår efter skolan åkte jag& laura med cajsa till åmmeberg, vi chillade, snackade och åkte kollade på fotboll. Drack te& åt mackor mitt i natten, haha. Imorse ringde klockan 05.15, vi somnade om och missade bussen, som kanske inte var så konstigt. Skolan har bestått av prov, möten& skratt. Efter skolan åkte jag hem& käkade, sen ner till gymmet för att träna. Nu ligger jag nyduschad i min onepiece och myser. Måste plugga också, tänkte börja med det nuuu. Hör av mig.





hört att det är mycket seriösa lektioner på BF,  skön lärare vi har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0