sometimes is lasts in love but sometimes it hurts instead

Tisdag. Sov hos cajsa igår, helt plötsligt vid elva fick jag jättesvårt att andas och hade såklart glömt min astma medicin, tänkte att det går väl över men icke sa nicke. Fick panik, visste inte vart jag skulle ta vägen, krigade som ett djur för att få luft innan min egna ambulans-pappa kom som ett skott med medicinen. Så imorse när klockan ringde vid fem kunde jag dött för att få ligga kvar i sängen. Skoldagen har varit kanonerskalkoners, spenderat den med mina bästa! Tur att det finns personer som håller upp en med ett leende på läpparna, hade aldrig gått utan er♥ Vi slutade vid halv två, fick skjuts hem av Cajsas bror& nu står vi och bakar bullar. Vi har gjort kladdkaka och fruktsallad redan, snart kommer mormor& morfar, farmor& farfar och grattar mammsen som fyller idag.
Själv kom man ju på att man har matteprov imorgonbitti, TUR att jag räknade några tal på håltimmen. Kommer förmodligen få ett F, men har hört att det står för Fantastisk, haha.
Nu ska jag fixa mig lite snabbt, hör av mig! PUSS

image description
MMMMMMM..

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Typ som mitt spanska nationella.....

2012-05-08 @ 17:15:56
URL: http://ccorneliakarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0