mitt största misstag var att lita på dig

uppdateringen suger, liksom mitt liv suger. haha eller nej, där tog jag i. Helgen har spenderat med vänner& en massa härliga filurer. Har även sagt hejdå till min mamma som åker ifrån mig en vecka, någon jag kommer sakna väldigt mycket! hoihih. idag har jag mest legat i solen med en iskall cola i handen, städat rummet& altanen. Gick in för en stund sen och snodde min brors dator, får passa på när han inte är hemma!  Ska snart följa med pappa upp till farmor& farför på kalas, sen ska jag i säng tidigt. Har inte blivit mycket sömn i helgen, haha. Hör av mig när jag kan och får tid, tänkte lägga upp lite bilder sen igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0