jag ska kriga tills jag får min vilja igenom

Måndag -dagen har spenderats i solen med mina vänner! Har haft möten på förmiddagen& efter det låg jag i solen hela dagen. Vi blev tydligen lediga, haha så det var väldigt skönt. Har också kunnat gått i shorts hela dagen, vilket tyder på sommmmmar. Efter skolan träffade jag saknade sandra, vi pratade, spela fotboll& låg i solen. Imorgon har jag packat väskan för att dra iväg och spela innebandy i kumla, lite nervöst, har knappt spelat sen jag operera mig. Fystester imorgon, ha ha ha jag som inte tränat på hur länge som helst& är halvt sjuk, det blir nog bra det där. Min vecka är uppbokad så får se hur mycket jag hinner få ner här.
Hört att det ska bli sol varje dag denhär veckan, det betyder SHORTS!


Kommentarer
Postat av: S

Det var en riktig mys dag :D har saknat dig med<3

2012-05-21 @ 22:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0