jag är för full, du är för ung

När jag vaknade imorse kände jag direkt att jag aldrig skulle klara av dagen, var helt slut. Ont i halsen& huvudvärk, men cajsa drog med mig endå, vi krigade på cykel till bussen för vi trodde vi var jätte sena, haha. Hon på sadeln& jag trampa, mjölksyra fortfarande förfan!!
Vi tog bussen hem vid kvart i elva, åt pizza som Barbro& Gunnar bjöd på, så söta! Sen gick jag och sola en snabbis innan bussen gick mot hammar. Trodde jag skulle strypa människan, gud vad vi går varandra på närverna. La mig och sov iallfall och när jag vakna var allt som vanligt igen, haha! vi håller just nu på att baka cupcakes, sen ska hon fixa mitt hår innan vi ska krypa ner i sängen. Imogon har vi nationellaprov, vilket jag verkligen inte ser fram emot, usch!
Hör av mig sötnosar

såg att cajsa hade vart inne, den jäveln


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0