I'd had enough, I'd given up, I was broken

Förskolansdag har vi spenderat halva dagen till. 150 dagisbarn, tio stationer& 20 utklädda barn& fritids-elever. Jag och cajsa var utklädda till Kling& Klang, tror vi fick springa och jaga Pippi mer än vad vi sprungit på hela det här året, haha. Men kul vare iaf. Vi slutade elva, åkte hem så jag var hemma vid ett. Helt slut, satte på mig One Piecen, kröp under täcket och sov. Har precis vaknat och nu är sandra påväg till mig. Imorgon är det ännu en sovmorgon& fullt med redovisningar. Min helg kommer nog bli ganska bra, får hoppas på det iallfall.
Hör av mig!

(min så kallade Lilla-gubben, som ser ut som stor fet ko ist, hahaha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0