I will never be the same again

helllu, skönt med lång helg eller??? skapligt! Jag invigde iallfall denna helg med att spendera lite missad tid med Marcus, vi kollade på One tree hill, spelade FIFA, åt glass& pratade. jag somnade ifrån honom någon gång vid elva tror jag, trött tjej! imorse åt vi frukost& slöööa innan han åkte på match. Sen han gick har jag spenerat timmar framför Weheartit, inspirerande. Jag var supertaggad på att ut& gå, men min förkylning& hals ont hindrar mig. Ska istället mysa ner mig framför One Tree Hill och Vampire Diaries för att bli bättre tills äventyren imorgon! Ikväll ska jag nog träffa en saknad johanna& tillbaka saknade säsonger av one tree hill, hehe. HÖR AV MIG

summer'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0