come on and show me, i know you can be a good teacher

Onsdag -brukar oftast vara rätt sega med håltimme och så men dagen gick rätt fort endå. Började morgonen med att stressa sönder, cajsa hann nog göra tusen olika frisyrer på mig men jag blev aldrig nöjd haha. Mamma fick skjutsa oss till bussen. Sen rullade det på med matteprov som jag förmodligen kommer få A på, hehee. Lämnade också in engelska uppsatsen som skulle vara inne idag, stolt över mig själv måste jag säga.
Har skrattat en hel del idag åt allt möjligt faktiskt, blandannat åt barnsliga patetiska människor hahaha, herregud väx upp! Och en hel del åt fina killar som förgyller mina dagar. Efter skolan tog vi en prommenad i regner hem, klagade över alla som åkte bil bredvid och så helt plötsligt ringer Kenneth och frågar om vi ville ha skjuts, bara sådär! Sen kom Albin och Oskar till oss, vi snackade, kollade Vampire Diaries sen gjorde jag mat åt dom& fixade mina naglar. Drog bort lösnaglarna som suttit fast i en vecka nästan, fasen vad ont det gör att dra bort dom.
Innan det här blir en bok ska jag lägga in lite bilder& vill bara påpeka att imorgon har vi INGA lektioner, ska bara sitta och lyssna på treorna som redovisar, blir en mjukisoutfit& kepaaaa! Blir också en heldag med Ludde, haha shit hur ska jag överleva ;) Nu ska jag duscha& sova, HA DEE

lite bilder sen igår& idag.

vi sminkade Nyien i skolan igår, gud så söt han blev

trevligt sällskap

larra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0