att träffa dig var ett misstag, nu är min störta utmaning att få bort dig

löördag, känns som söndag idag haha. Gårkvällen spenderades i Kumla, grillning, fotboll& mys. Det var riktigt trevligt faktiskt, kom hem vid tolv och kollade på några avsnitt av Vampire Diaries. Idag vaknade vi klockan 12, riktigt skönt! Vi har bara legat och gassat i solen och kollat på gårdagens Vampire avsnitt, sååå bra!
Nu har jag dushcat& kollar på när cajsa lagar mat..(vet att cornelia skrattar nu när jag skrev att hon lagar mat& så tänker hon "ovanligt", haha tönt) iallfall blir det en kväll i repris, grillning& underbara människor. Lägger upp lite bilder från gårkvällen, ha en fin lördag mina vänner. PUSSEN























haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0