saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag har bacillskräck, är väldigt barnslig när det kommer till bacieller.
2. Jag sover med ögonbildel och har gjort det i 6 år
3. När jag blir arg blir jag arg och kan säga vad som helst som jag egentligen inte menar.
4. Min morfar är min förebild, mitt allt och en människan jag verkligen ser upp till.
5. Jag är oftast glad, skrattar åt allt och nästan jämnt.
6. Jag är fördomsfull, dömmer ofta människor efter sätt& utseende.
7. Jag föddes utan tålamod.
8. Jag vill bli polis, modell eller ha ett eget företag efter gymnasiet.
9. Jag är vääldigt kräsen!
10. Jag överväger att sluta på innebandy, är feting trött på mitt jävla cp knä som aldrig blir bra!
11. Jag försöker alltid att vara stark, omtänksam och tänker på alla andra.
12. Jag sover mer än vad jag är vaken, sover oftast middag och när jag inte får sova blir jag jätte irriterad och arg på alla.
13. Jag älskar julen och påsken. Tycker det är jättemysigt att umgås med släkten& familjen.
14. Jag hatar att vara ensam. Tycker det är jättetråkigt att vara själv.
15. Jag älskar godis& maaaat. Jag äter även fast jag inte är hungrig och äter mer än vanligt på dagarna.
16. Långt där inne finns det en lite pedant tjej, jag hatar när det är stökigt eller folk ivägen när jag ska göra
något. Även fast jag inte brukar städa mitt rum så ofta.
17. Vänner som man inte får något tillbaka av är inga vänner jag lägger energi på. Jag tycker det är mycket lättare att vara med killar och hade mer killkompisar än tjejer förr.
18. Jag är sämst på att laga mat tycker det är gööö tråkigt.
19. Jag har aldrig påstått att jag är smart och har heller aldrig strävat efter att alltid ha rätt eller bli einstein.
20. Jag har en EXTREM beslutångest. Upprepar ordet extrem.
21. Jag är så otroligt glad att jag har en sån fin familj, vänner och pojkvän. Jag vet inte vart jag skulle stå utan dom. Ni gör så mycket för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0