några sanningar om mig...

1. Jag äter alltid, även fast jag inte är hungrig.

2. Jag blåser alltid i glasen, tallrikar osv när jag tar ut dom i skåpen och torkar av besticken innan jag äter.

3. Jag är en mackoman, jag älskar mackor.

4. Jag är en riktig planerare, älskar att planera.

5. Jag är väldigt envis och nyfiken.

6. Jag hatar att vara ensam, vill alltid vara med någon.

7. Jag är jätteslarvig, tappar alltid bort saker. Min mamma blir tokig jämnt på mig.

8. När jag kommit på något jag vill göra SKA jag göra det, helst på en gång. När jag väl bestämmer mig så har jag besämt mig.

9. Jag är jätte kvällstrött

10. Jag måste alltid rätta till lakarnet innan jag ska sova, så det är spikrakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0