mama I'm in love with a criminal

hellu my friends. dagen har varit fullt upp, eller nej förresten, inte riktigt. haha. gick upp 05.40, har inte börjat tidigt på sådär en 6-7 veckor sååå det var ju en upplevelse. åkte till skolan och tjilla galet som alla andra dagar, börjar bli tröttsamt. slutade vid två någongång, gick hem till min underbarling och sov i hans famn innan mammsen kom& hämta mig och vi droog vidare till örbero. var där igår också& blir väl att åka din på håltimman imorgon också, herregud kan snart blunda och gå ;) /jag har iallafall köpstopp nu. har lovat mig själv att inte shoppa försnt jag blir miljonär, om en vecka eller så ;) haha gud vad rolig jag är.
vi gick på stan innan vi skulle till usö& sen åt vi på marieberg och stroosa lite. jag köpte ett par jeans som jag ska fixa om& sätta dit nitar på. gaaangstertjejhär

imorgon börjar vi tidigt igen. +engelska prov på det.
nuuuuuuu ska jag sluta prata gojja, måste säga att jag är jekligt pigg för att gått upp så tidigt.
duschen kallar, HAJDO

älskar er mina fina underbara tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0