Ibland måste man gråta ut alla tårar för att få plats med alla leende

Idag skulle våran klass ha föredrag om något som rörde starkt vid en, något personligt. Jag valde att berätta om min morfar, vårt starka band och hur maktlös man är när hela livet står på spel. Det var jätteskönt att ha de gjort, även fast jag grät, och nästan hela klassen. Det var endå en härlig känsla att man kunde sätta in sig i varandras situationer och skratta& gråta. Alla fick nog sig en tankeställare, livet är skört. Var rädd om varandra!

just nu ligger jag i sängen. kvällen är tidig och de är också min klocka imorgon bitti. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Du gjorde det perfekt ! Ja är stolt över dig :*

2012-03-21 @ 21:50:47
Postat av: Anonym

2012-03-21 @ 21:52:12
Postat av: Anonym

2012-03-21 @ 21:52:31
Postat av: Cornelia

Allt kommer att ordna sig till slut<3<3<3

Men tills dess så finns jag alltid vid din sida, oavsett vad som händer!

Älskar dig min underbara vän :*

2012-03-22 @ 16:55:34
URL: http://ccorneliakarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0