i can do it on my own

hejsanhoppsanlillebror. var ettt tag sen jag skrev från datorn, svärde och spotta en dag på min lur att det inte gick att blogga, sen plötsligt så gick det, haha. så nu bloggar jag mest därifrån. min helg har gått ganska fort, skapligt skönt att vara lediga imorgon. dagen har jag spenderat med älskling och Albin. vi har spelat FIFA, eller dom spela jag fick inte vara med, spöade dom bara ;) hehe. sen åt vi mat& jag gjorde fruktsallad& glass till efterrätt.
efter det gick vi ut& gick 1,5h med pappsen. fattar fortfarande inte vart den energin kom ifrån..nu sitter jag ensam på mitt rum som jag städat, damsugit& dammat.
ska hoppa in i duschen& sen packa väskan och åka till sandra& spendera kvällen/natten med mina saknade tjejer♥ hör säkert av mig på luren, hörsss

haha fjompitttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0