DUDUDUDUDUDUDDUDUDUUDUDUDUDUD

heheheheh. såg nu att jag hade laura som bakgrundsbild på hela bloggen, haha blev nog så när jag fixa blogg åt henne igår ;)
gårdagen spenderades i örebro på sjukhuset med morfar♥♥ efter det gick jag på staan med min saknade vän johanna. påvägen hem stannade vi på mcdonalds sen direkt iväg på träning.
just nu har jag lektion tror jag, har inte gjort nåt på hela förmiddagen, finns inget att göra så hamnade här ist. fixade till bloggen lite om ni inte ser någon förändring så tryg F5. kvällen ska spenderas med cajsa, sandra& cornelia! tror det kommer bliiiiii bra. nu ska jag gå& äta med mina stjärtisar innan dom svimmar här. PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0