Sometimes might knock me down, But no I'm not breaking I gotta be strong, just pushing on

Efterskolan följde jag med Marcus till Marieberg för att hjälpa till med shopping!
Drog med mig larra& cajsa också, mycket kul hade vi.
Vi tog bussen hem vid halv fem. jag& cajs fick slåss om vem som skulle få cykla och vem som skulle få springa, haha jag förlora. När vi kom hem hoppa jag in i duschen på en gång, sen dess har vi bara fixat inför imorgon
Sen drog vi till mormors tomma lägenhet& tänkte att vi sover här inatt eftersom vi är själva här.
Nu håller vi på att bädda i fotöljerna eftersom sängen inte var bäddad, ingen ork att bädda den.
Kommer sova som en kratta men, haha vad gör det? ska endå upp om några timmar
Nu måste jag skynda mig, hör av mig imorgon. Kunde inte lägga in bilderna från idag eftersom morfars data är från stenåldern så det funka inte, men imorgon kanske! PUSS GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0