someone told me that life is never simple, never easy so i guess it's why you had to believe in hope

hallååå alla sommarlovs-njutare, själv jobbar man så har knappt känt av sommarlovet. suger! Drygt en vecka kvar bara, och det känns väl rätt underbart. Sen ska jag också njuta av att vara ledig, det här med att jobba är inte min grej känner jag, hehe. Idag fick jag gå hem, min mensvärk gör mig förlamad. Så jag har tillbringat dagen i sängen, soffan& på altan. Kollat igenom nästan hela säsong 1 av one tree hill, har bestämt mig för att börja om igen och kolla igenom alla säsonger de dagar det regnar osv. Imorgon ska jag jobba igen, på torsdag är jag ledig!!!
Hör av mig, pussss
miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0