Learning is a gift even when pain is your teacher

14/6 - Skolavslutning!
Inatt sov jag ca två timmar, somnade tillslut i fåtöljen bredvid cajsa. Vaknade vid fyra då gick jag till sängen innan klockan ringde vid fem. PUUH
Vi gick upp och åt frukost innan det eviga fixandet började, haha tror vi väckte hela trapphuset, skulle inte förvåna mig om mormor&morfar får klagomål på sig när dom kommer hem. De där med att vara tyst är inte riktigt vår grej!
I skolan kollade vi på sommarshow som esteterna gjorde, riktigt duktiga var dom.
Sen fikade vi i klassrummet innan vi slutade, sa hejdå till lärare& även fina Dijana som ska sluta. Gud så jag kommer sakna henne♥  Efter det gick iaf bilen mot Karlstad för att kolla på när Amanda tog studenten..när vi kom hem skulle vi åkt på bio men vi var helt slut så vi somna direkt. Vaknade för ett tag sen och nu har vi gjort Kycklingpaj åt min familj som precis blev klar. Hör av mig!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0