krossa aldrig en glasruta innan du vet om du har resurser till att laga den

Inatt vaknade jag upp mellan två trötta tjejer, vi satt& mös med kladdkaka& jordgubbar tills sent igår kväll, så när klockan ringde var det vääldigt tugnt att gå upp. Åkte till skolan med packning som vi vart där i en månad,
hade betygssnack med Örjan, fick ett C i slutbetyg i SO. Nöjd tjej! Sen hade vi rast till 14.15, fyra timmar woohoo. Vi sprang till ICA i spöregn och köpte allt onyttigt och gott vi hitta, hahaha. satte oss i klassrummet och slog på en film på projektorn, jag passade däremot på att ta igen några timmars sömn, hård dag ;)
Sen hade vi engelska med Palle i fem minuter, innan vi sluta och alla gick hem. Jag, Cajsa och Larra satt kvar i klassrummet i nästan en timme och pratade med vår underbart fina lärare/vän. Mycket behövligt!
Sen tog vi bussen hem& la oss direkt i soffan framför Vampire Diaries, sen kom Malin, mös med barnen och nu ska jag hoppa in i duschen. Blev en bok dethär men det får ni ta, haha! Hörs när vi hörs. PUSS
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0